czwartek, 2 lutego 2017

Motywacja

Jedną z moich ulubionych form motywacji są udziały w różnego rodzaju rywalizacjach oraz wydarzeniach tworzonych na portalach społecznościowych. Pamiętam jak rok czy dwa lata temu moja biegowa znajoma Magda zaprosiła mnie do rywalizacji utworzonej na facebooku .
,,PRZEBIEGNĘ 300 KM W STYCZNIU ''.
Przebiegłem ...było ciężko ale udało się .Pamiętam jak  ,aby mieć dzień wolnego nadrabiałem kilometry .np 5 dni po 12 km dawało 60 km i wtedy można było dzień odpocząć  .
Miło też patrzy się na rywalizacje tworzone przez znajomych na endomondo .Tym bardziej miło gdy masz nabiegane dużo kilometrów i jesteś wśród czołówki :) Pamiętam jak pod koniec 2015  roku aby załapać się do pierwszej dziesiątki najlepszych od świąt Bożego Narodzenia do sylwestra ganiałem po 15 km a w ostatni dzień roku aby przypieczętować ten sukces pobiegłem 15 km rano i 16 km wieczorem poczym poszedłem na bal sylwestrowym i tańczyłem do 5 rano :)
W tym roku też biorę udział w takich wirtualnych wydarzeniach  i rywalizacjach . Jedną z nich jest  rywalizacja z Endomondo : Siedlce i okolice biegają .
https://www.endomondo.com/challenges/31607760
Ciekawie też zapowiada się wydarzenie utworzone na facebooku  przez Virtual Runner Club
Bieg 100 km Specjalnie dla Ciebie.
Bieg polega na tym że codziennie od 5  do 14  lutego biegamy po 10 km co razem przez 10 dni daje 100 km . .Szczerze mówiąc to w tej chwili mam zrobioną dużo większą bazę kilometrową i przebiegam 100 km tygodniowo ale bardzo chętnie dołączyłem do tego wydarzenia i kilometry przebiegnięte od 5 lutego do walentynek poświęcam mojej żonie :) Czy zamiast kwiatów jak piszą organizatorzy ?? Raczej nie, tego  by mi nie wybaczyła ,ale na pewno w  walentynki też pobiegnę....po kwiaty :)
Zapraszam was do tego wydarzenia .Można dołączyć zrobić prezent  swojej ukochanej a przy okazji zrobić przez 10 dni 100 km a to już naprawdę zabawa nie dla każdego :)
https://www.facebook.com/events/957532997680623/?notif_t=event_aggregate&notif_id=1486034554476678

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz