wtorek, 28 lutego 2023

Luty 2023

 Drugi miesiąc tego roku minął bardzo szybko. Pewnie dlatego że luty zazwyczaj jest krótszy od innych miesięcy. 😁

4 lutego w sobotę wzięłem udział w czwartek etapie Grand Prix Biegi Górskie Bogdana Bali - rewolucja.  Był to mój trzeci start w tej edycji biegów. Tym razem bieg zakończyłem na szóstym miejscu. Na pewno w dużej mierze miała na to wpływ wywrotka ta siódmym kilometrze. Jak myślę zmęczenie półmaratonem w Cisnej,  też mogło do tego się przyczynić. 


Nazajutrz wspólnie z skromną ekipą Skórzec Biega odwiedziliśmy Studziankę, aby pobiec tutaj II Zimową Tatarską Piątkę. Dla mnie była to również okazja zaliczyć kolejną, piątą lokalizację w tym roku.

8 lutego załadowaliśmy pierwszy w tym roku transport nakrętek. 4740 kg to ilość której wogóle się nie spodziewałem, tym bardziej że sezon zimowy jest tym, w którym nakrętek jest troszkę mniej. 


18 lutego znowu w towarzystwie Grupy Biegaczy SKÓRZEC BIEGA udałem się do Stoczka Łukowskiego na XXIII BIEG Grzmią Pod Stoczkiem Armaty.  Tym razem zajmując 8 miejsce open z czasem 36.40 zajęłem 3 miejsce w mocno obstawionej, kategorii wiekowej m40.


Niestety luty to kolejny miesiąc bez sprzedaży makulatury.  Od października z powodu braku opłacalności wożenia makulatury na skup, nie sprzedałem nawet 1 kg tego surowca. Cały czas żyje nadzieją że wiosna przyniesie w tym temacie zmianę.

W mijającym miesiącu przebiegłem 226 km i odwiedziłem kolejne 4 miejscowości które opisałem na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz