sobota, 23 grudnia 2017

Świąteczny czas

W Wigilię Bożego  Narodzenia  kolejne  przemyślenia. Czy wiecie jak wiele czasu trzeba  poświęcić  na treningi  biegając  5-6 razy w tygodniu. Kto już  troszkę  biega ten na pewno  wie  .A jak pogodzić  pracę zawodową  z bieganiem  to też  na pewno  wiecie. A co kiedy dochodzą  kolejne obowiązki? Tak jak w moim przypadku  jest tego naprawdę sporo. Do tego ten cały fejsbuczek. To dzięki niemu udało  się  coś  robić  w kierunku Skórzeckiego  biegania,to dzięki niemu udało  się  rozkręcić  akcje nakretkowe  i makulaturowa .Wszystko fajnie ale czy wiecie ile czasu zajmuje  takie hasanie  w przestworzach  internetu. Blog , strona bloga na faceboku, strona Grupy Biegaczy Skórzec Biega oraz Grupa do komunikacji  z Grupą biegaczy Skórzec biega. Sporo tego się  narobiło. Wszystko  się  zgadza  , nikt mi nie każe tego robić  bo w końcu  to ja sam to wszystko  sobie wymyślam  i wprowadzam w życie .Czy odczuwam  brak czasu ? Często tak ...jeszcze z rok temu miałem czas na poczytanie  książki  lub na telewizję. Teraz mam go coraz mniej  .Czasami ludzie mnie pytają czy mam czas na sen.Śpię dużo bo muszę. Sen to najlepsza regeneracja  .Zazwyczaj  8 -9 godzin na dobę ,  czasami  jednak zdarzają  się  dni gdy musi wystarczyć  6h. Czy na tym wszystkim cierpi  mój  kontakt  z rodziną. Nie wiem , czasami  nawet  boję  się  zapytać. Dzieci  prawie dorosłe  a z żoną  przez  ostatnie 3 miesiące  widuję  się  tylko w soboty .Dlatego postanowiłem ten nadchodzący  świąteczny  czas poświęcić  właśnie  rodzinie. Zero internetu , zero telefonu, zero laptopa .Spotykamy  się  w drugi  dzień  świąt  wieczorkiem. Oczywiście  nie  namawiam nikogo ale jak chcecie spróbujcie  ze mną. Ja mam cel i motywację  a jak wiecie  nic więcej  mi nie potrzeba do tego  aby zrobić  to co zamierzyłem.
Wszystkim którzy  czytują  bloga życzę  spokojnych Świąt  spędzonych w gronie najbliższych osób. Aby w zwariowanym dzisiejszym   świecie  potrafili znaleźć  czas , dla siebie i dla rodziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz