środa, 19 lipca 2017

Trening z Aktywnymi Węgrów

Lubię  słuchać  historii  ludzi, lubię  podglądać biegaczy na treningach i tak na prawdę  lubię  kontakt ze znajomymi. Dlatego nie tak dawno  w mojej głowie  zrodził  się  pomysł aby odwiedzić zaprzyjaźnionych  biegaczy  z grupy biegowej  Aktywni  Węgrów. Postanowiłem  że wezmę  udział  w  ich cotygodniowym wtorkowym  treningu.
Węgrów  to 12 tysięczne misto z pięknym rynkiem i XVI wieczną Bazyliką  w której znajduje się  podziwianie przez wielu ,,lustro Twardowskiego ''
.Nie dziw więc że wśród  tylu mieszkańców biegowa grupa związała się  dosyć  szybko.Ojcem założycielem  i osobą  odpowiedzialną  za wtorkowe treningi jest Paweł Woźnicki. Dzięki wsparciu kilku biegających osób  udało się  stworzyć Team  zauważalny  na wielu okolicznych i krajowych  biegach.
Trafiłem najlepiej jak mogłem  .Tematem tego spotkania  była siła biegowa. Przygotowane przez Pawła  stacje każdy z biegaczy miał zaliczyć  po 6 razy .Wypady,skipy oraz opona na lince  dały nieźle w kość zupełnie jak ćwiczenia na stabilizację  które  również  były  tego dnia elementem treningu.
Fajnie było popatrzeć  jak  trener nie tylko zajmuje sie biegaczami ale i  stara sie zorganizować zajęcie dzieciom których było na spotkaniu naprawdę  dużo.Po treningu  na boisku poprosiłem jeszcze Piotra który był  tego dnia moim przewodnikiem po Węgrowie o małe bieganko nad Zalewem  Węgrowskim.
Takie podróże bardzo mnie motywują. Dziękuję  Aktywnym Węgrów  za super przyjęcie i super extra motywujący trening a Piotrkowi za towarzystwo i  zaproszenie.
Do zobaczenia😃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz