niedziela, 2 lipca 2017

Półmaraton Tradycji

Półmaraton Tradycji  to bieg rozgrywany od 6 lat na obrzeżach  wsi Adamów  w lesie Gułowskim. To nie przypadek że po raz trzeci już  postanowiłem  spróbować  swoich sił  na trasie tego bardzo popularnego wśród   okolicznych biegaczy biegu. To właśnie w  Adamowie  pobiegłem jeden ze swoich pierwszych półmaratonów 2013 roku.
W tegorocznych założeniach było zupełnie jak na Maratonie Mazury spróbować  zdobyć  coś  w kategorii  wiekowej. Wiedziałem dokładnie  że stać  mnie na to .Spróbować  złapać  się  w pierwszej dziesiątce  i trzymać. Jakie było moje zdziwienie gdy  po pierwszym i drugim kilometrze byłem trzeci .Na Trzecim kilometrze kiedy uspokoiłem tempo na 3 '50''minął  mnie jeden biegacz był  to dobrze mi znany Krzysiek Misiurek. Do piątego kilometra cała pierwsza trójka była w zasięgu  mojego wzroku.Po piątym  kilometrze widziałem  już tylko czerwoną  koszulkę  biegacza z Adamowa, Pawła Młodzikowskiego. Było dobrze.Warunki sprzyjały , kilometry ubywały. 10 km na zegarku 39'40  a ja świeżutki  i pełen energii. Po 13 kilometrze  zauważyłem  że przewaga do Pawła maleje.Całkowity komfort biegu , woda co 2.5 km na każdym większym skrzyżowaniu strażacy , no i gospodarz jako pilot... Nie mogło być  lepiej .15...16...jeszcze piątka pomyślałem a czerwona koszulka była coraz bardziej wyraźna. No ale chyba Paweł  zauważył zmniejszającą się przewagę  nade mną. Obejrzałem  się  za siebie...Nie było nikogo 18 ...19 ...Paweł  pokazał  na co go stać  ...uciekał mi coraz bardziej. Na mecie zameldował em się  jako czwarty zawodnik tego biegu.To było sporo ponad plan.
Półmaraton  Tradycji  to nie tylko piękna przełajowa trasa po lesie , to również  świetna impreza towarzysząca z pieczony dzikiem, karkówką  której nie zbrakło do samego końca.  Bieg towarzyszący  na 5 km oraz Nordic walking  .Zespół  grający  na żywo przeboje disco polo   oraz wspaniała  atmosfera  którą  stworzyli organizatorzy przy współudziale  swojego markowego trunku V Max pułkownik i generał.
Do Adamowa  wyruszyliśmy osiemnasto osobową  ekipą  wśród  których byli zaprzyjaźnieni biegacze z Siedlec.
Półmaraton  Tradycji z całego serca  można polecić  każdemu biegaczowi i nie ważne  czy biega wolno czy szybko  , tam każdy  jest bohaterem  tego biegu.
Półmaraton  Tradycji
Skóra  Tomasz
1 : 23 : 53
Open 4 , M 40- 1
DO ZOBACZENIA  ZA ROK !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz