sobota, 2 grudnia 2023

Listopad 2023

 Swój listopad rozpoczęłem z Aldonką i Romanem na czerwonym szlaku turystycznym PTTK ze Stoczka Łukowskiego do Siedlec.


Przebiegnięcie tego szlaku chodziło mi po głowie juz od jakiegoś czasu, jednak zawsze brakowało czasu. Udało się za pierwszym podejściem i raczej wszystko zagrało,  bo w sumie w listopadzie przebiegłem 311 kilometrów i jest to największy kilometraż miesięczny w tym roku.  W tych kilometrach są też dwa starty w biegach które wygrałem.  11 listopada pobiegłem w biegu Niepodległości w Wiśniewie a 18 listopada zaliczyłem pierwszy etap zimowych biegów BGBB na dystansie 5 km. Oprócz biegania w zawodach i na treningach są też te po różnych miastach. I tak w listopadzie udało się zaliczyć kolejne 5 lokalizacji czyli: Dęblin, Sulejówek,  Maciejowice, Mińsk Mazowiecki i Grodzisk Mazowiecki.  Były to niezwykle trafione pod względem ciekawości miasta a opisy tych wycieczek możecie również przeczytać na blogu.

12 listopada miałem przyjemność poprowadzić III Kotuński Bieg I Wyścig Rowerowy Niepodległości.  Impreza ta była zakończeniem Kotunskiej TRIADY Rowerowo-Biegowej.



20 i 21 listopada odwiedziłem  szkoły w Hołubli i w Radzikowie Wielkim. Były to niezwykłe spotkania z dziećmi na których opowiadałem o mojej pracy w Hospicjum, zbieraniu nakrętek, o Orderze Uśmiechu, oraz o moich pasjach.
Również 20 listopada na skup pojechało prawie pięć ton nakrętek zbieranych dla Fundacji Siedleckie Hospicjum Domowe dla Dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz