poniedziałek, 4 marca 2024

Luty 2024

 Najkrótszy miesiąc roku kończę z przebiegniętymi 240 kilometrami. W tych kilometrach było mnóstwo treningów szybkościowych bo przynajmniej dwa razy w tygodniu takowe robiłem. Wszystko za sprawą startu na Wiązowskiej piątce. 5 tygodni treningów zrobiło swoje i od 25 lutego mogę się pochwalić nową życiówką na dystansie 5 km - 17.28. Czas ten poprawiłem po 6 latach, bo w 2018 roku na Lidze Biegowej w Siedlcach na tym dystansie zrobiłem 17.40. Sama impreza to jak zwykle wyjątkowa atmosfera i świetna pogoda jak na tą porę roku. 


Luty był miesiącem niesamowitych wydarzeń, które na długo zapamiętam.  3 lutego odbyła się po raz pierwszy w Siedlcach Siedlecka Gala Sportu. Pojawiłem się tam na zaproszenie portalu SportSiedlce.pl. Olbrzymim zaskoczeniem było dla mnie odebranie nagrody za działania społeczne w mijającym sezonie.


3 lutego odbyło się także zakończenie Grand Prix BGBB Kontynuacja. W tym roku zdecydowałem się startować na dystansie 5 km no i z kompletem zwycięstw zostałem zwycięzcą tego cyklu biegów. 


3 Luty to także urodzinowa impreza Grupy biegaczy Skórzec BIEGA. W tym roku świętowaliśmy jubileusz 10 - lecia i z tej okazji postanowiliśmy z zarządem klubu zorganizować z tej okazji imprezę z tańcami i tortem. To był naprawdę niezapomniany dzień.



Kolejny z tych dni które na długo zapamiętam to 11 Luty. Tego dnia w sali GOK Wiśniew odbył się Walentynkowy Charytatywny koncert, który zorganizowaliśmy wspólnie z pracownikami Gminnego Ośrodka Kultury w Wiśniewie. Podczas koncertu wystąpiło wielu lokalnych wykonawców. Odbyły się też licytacje z których dochód został przeznaczony na Fundację Siedleckie Hospicjum Domowe dla Dzieci.




15 lutego organizatorzy Półmaratonu w Warszawie ogłosili tegoroczną trasę biegu. Start z mostu Poniatowskiego tak bardzo przypadł mi do gustu że jeszcze tego samego dnia zapisałem się na ten bieg wybierając ścieżkę charytatywną.  Zebranie wymaganych 400 zł nie było dla moich znajomych wyzwaniem a w ciągu 40 minut po ogłoszeniu zbiórki, licznik pokazywał ponad 1000 zł. W tym roku po raz kolejny zdecydowałem się że pobiegnę dla Fundacja WCZEŚNIAK RODZICE-RODZICOM a moim wyzwaniem będzie przebiegnięcie trasy biegu w garniturze. I to jest najważniejszy plan na marzec 😉 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz