poniedziałek, 3 lipca 2023

Czerwiec 2023

 



Tak naprawdę miesiąc ten rozpoczął się dla mnie dopiero 11 czerwca, startem w Białej Podlaskiej, który był częścią przygotowań do półmaratonu zbuckiego. Po niezbyt ciekawym w moim wykonaniu biegu udało się fartem wskoczyć na trzecie miejsce w kategorii wiekowej a szczegóły tego zajścia opisałem na fejsbukowej stronie bloga. Początek miesiąca to również przygotowania do oficjalnego zakończenia nakretkowej akcji BITWA NA NAKRĘTKI, której byłem głównym koordynatorem. 16 czerwca dzięki uprzejmości dyrekcji szkoły podstawowej w Grali Dąbrowiźnie odbyła się właśnie w tej szkole Oficjalna gala podsumowująca tą akcję.  W konkursie wzięło udział 50 placówek a zebrane w sumie nakrętki to prawie 9 ton.


Zaraz po zakończeniu gali zapakowałem się do auta i wyruszyłem do Mielnika gdzie odbył się zaplanowany wcześniej obóz integracyjno - treningowy Grupy Biegaczy SKÓRZEC BIEGA.  Obóz poprowadziła Mariola Baranowska i były to naprawdę wartościowe 2 dni.


25  czerwca wystartowałem w ostatnim w tym półroczu biegu, wspomnianym Półmaratonie Zbuckim. Start miał być uhonorowaniem całego półrocza  i jednym z najlepszych startów w tym roku. Wyszło jak wyszło. Wymęczone trzecie miejsce w kategorii m40 musiało wystarczyć mi na pocieszenie.

Pod koniec czerwca udało się załadować 2 kontenery makulatury, jednak jej cena jest nadal słaba i naprawdę w tej chwili nie opłaca jej się zbierać.

Czerwiec kończę z przebiegniętymi 260 kilometrami. Ze względu na przygotowania do półmaratonu, nie miałem czasu na rower. Rowerowe kilometry postaram się podreperować w lipcu 😊
Wyzwanie 52/52 systematycznie posuwa się do przodu a w czerwcu udało się zaliczyć kolejne 5 lokalizacji i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że jestem na półmetku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz