czwartek, 4 stycznia 2024

Grudzień 2023

 Aktywny grudzień rozpocząłem 2 grudnia  drugim etapem BGBB Kontynuacja. Było to moje drugie zwycięstwo w cyklu tych biegów.


Kolejny tydzień to mnóstwo spotkań w szkołach z okazji Międzynarodowego dnia Wolontariusza.


9 grudnia wspólnie z ekipą Grupa biegaczy Skórzec BIEGA udaliśmy się do Ośrodka Wychowawczego w Hucie aby na zaproszenie naszej klubowej koleżanki Agnieszki, wziąć udział w tamtejszym Charytatywnym biegu Mikołajkowy. Po raz drugi z rzędu udało mi się wygrać ten bieg chociaż  przez obecną formę i bardzo śliską trasę nawet nie zbliżyłem się do czasu, który osiągnąłem tam w tamtym roku.


Kolejnym miłym punktem grudnia, był udział w podcascie Tomka Hapunowicza ,,Porozmawiajmy o Siedlcach''. Dla tych którzy nie widzieli posyłam link:
https://youtu.be/s9-84_-ayfQ?si=HcxH8D5_1cFQsqs6
To była naprawdę fajna rozmowa o bieganiu i pomaganiu a jak dla mnie ciekawe doświadczenie.
16 grudnia zaliczyłem 3 etap wspomnianego Grand Prix BGBB i po raz trzeci wygrałem na dystansie 5 km.



Grudzień to ostatni miesiąc wyzwania 52 miejscowości w 52 tygodnie roku. Z małymi problemami przy ostatniej lokalizacji, ale udało się osiągnąć cel. To wyzwanie poszerzyło bardzo moja  wiedzę o różnych miejscowościach. Pozwoliło mi również na rozwój w kierunku opisów, bo z każdym razem opisywanie miejscowości szło mi lepiej a ci którzy czytali, przyznają mi na pewno że opisy z tygodnia na tydzień były coraz ciekawsze. Wyzwanie pozostaje i nadal mam zamiar na blogu opisywać miejscowości w których jeszcze nie byłem. Nie będę jednak tego robił z naciskiem czasowym . Jak wyjdzie jedna w miesiącu to dobrze, jak nie to trudno.



W grudniu przebiegłem 322 kilometry co pozwoliło mi zamknąć rok 2023 z 3020 kilometrami na liczniku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz