wtorek, 12 września 2023

SIERPIEŃ 2023

 Sierpień rozpoczęłem spontanicznym wyjazdem z żoną do Kutna. Przy okazji odwiedzenia kolejnej lokalizacji w tym roku postanowiłem zaliczyć kolejną lokalizację w tym roku.


Kolejny z zaplanowanych wyjazdów był start w Jeruzalu na Biegu z Pod ŁAWECZKI.  Bieg ten został zorganizowany dla upamiętnienia serialu RANCZO, który był kręcony właśnie w Jeruzalu. Osobiście dla mnie start w tym biegu był priorytetem, bo czuję się fanem tego serialu, a 3 miejsce było wspaniałą pamiątką z tego biegu. Na wspomnienie zasługuje też 2 miejsce, które zdobyliśmy wspólnie z Grupą Biegaczy SKÓRZEC BIEGA w klasyfikacji drużynowej.


15 sierpnia odbyła się po raz drugi Pielgrzymka biegowa do Budzieszyna.


Kolejny weekend sierpnia to Plloging nad Bugiem oraz start w Sienkiewiczowskim biegu kolarskim w Woli Okrzejskiej.


Ostatni weekend wakacji to już tradycyjnie wyścig rowerowy Twarda Skóra oraz Bieg Jacka.  Twardą Skórę tym razem pokonałem z wielkimi problemami natomiast półmaraton w biegu Jacka wyszedł jak marzenie i po raz kolejny zawitałem na podium w kategorii wiekowej tego biegu.
227 km udało się przebiec w mijającym miesiącu.  Warto też wspomnieć o 5 tonach nakrętek które również w sierpniu opuściły moje podwórko.
I taki to aktywny miesiąc udało się zaliczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz